Dagsarkiv: juni 9, 2010

En grymt bra träning!

Hemma efter en grymt bra träning under ledning av Wesley och Agnelo. Som jag saknat dessa träningar! Fulla med bollkontakt (det är otroligt att man ibland tränar utan att hinna röra bollen så mycket…), högt tempo och bra feedback. Stämningen var på topp och övningarna bra :D. Wesley, du är en grym coach. Önskar att du bodde i Sverige och tränade mig för jämnan, ha ha. Kanske blir det dubbelpass imorn, beror på om regnet väljer att titta fram på morgonkvisten eller inte.

Idag har det varit en blödig dag på jobbet: STUDENT! Vill säga grattis grattis grattis återigen till alla fina studenter som jag mött under åren, i lektionssalar och i korridorer, fiket på sexan eller ica mittemot… Ni förtjänar så att fira denna dag och vara stolta över er själva. Jag är grymt stolt iallafall :D.

Opponeringen igår gick bra. Några justeringar krävs, men annars är uppsatsen godkänd. Mer än godkänd tycks den dock inte vara… Jag och Hans hade en riktigt rolig dag… Tampades med svårflirtade smålänningar i byggbranschen, och gick på nit. På hemresa hittade Hans en … skatt … och den gjorde hans dag och min också, för det var en fröjd att se honom navigera fram skatten och hhitta den under en bänk på en tågperrong i en ort långt, långt från hemma. Var visst något ”spel” på iphonen. Hm. Tack för igår Hans.

Nu ska jag se Flickan innan jag går och lägger mig. Puss!

Lämna en kommentar

Under Uncategorized